Sitges celebra un any més el 12 de maig la Festa del Comerç Just el 12 de maig (Dia Mundial del Comerç Just), dins la XVII Fira d’Entitats de les Jornades Solidàries de Sitges. La jornada, que es celebrarà a La Torreta (Edifici Miramar) de 11 a 20 h està organitzada per SETEM Catalunya, Sitges Solidari, Sitges Voluntaris Socials (SVS), Oikocrèdit Catalunya, Creu Roja Sitges i amb la col.laboració de l’Ajuntament de Sitges.
Aquesta serà la programació de la Festa!
11.30h Taller de dibuix infantil amb Isabel Pruna.
12h Xocolatada de Comerç Just.
12.30h Espectacle de Titelles sobre el Comerç Just: Companyia La Tija.
13h Lectura del Manifest de la Festa 2018.
17h Passi de videos: “el paper dels voluntaris i activistes”.
“Canviar el món, també és a les nostres mans”
19h Taula rodona amb testimonis de voluntaris: discapacitats (Ave Maria), cooperació internacional acompanyament d’avis, refugiats (ACSAR), Sense Sostre (Arrels). Modera: Fernando Fuster- Fabra de SVS.
Consulta la resta d’activitats als municipis aquí!
Si vols organitzar activitats de la campanya al teu municipi en qualsevol moment de l’any, entra aquí i t’ajudarem amb recursos i idees!