Sant Boi de Llobregat se suma a la Revolució de les Butxaques Públiques i celebra un munt d’activitats sostenibles, responsables i amb consciència per a totes les edats el dissabte 12 de maig de 10 a 14 h a la Plaça Catalunya.
Durant tota la jornada, organitzada per l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat a més dels diferents tallers, jocs i espectacles, podreu visitar la Fira d’entitats de cooperació i solidaritat i mostra de productes de comerç just amb les entitats del municipi.
Programa:
10 – 12:30 h: Carrusel sostenible + Tallers i jocs infantils
11:30 h: Taller de Cuina saludable, a càrrec de MenjaSalut Sant Boi
12:15 h: Lectura del manifest
12:30 h: Espectacle de circ “Els exploradors de l’aigua”, a càrrec d’Enginyeria sense Fronteres i Circulant.
De 10 a 14 h: Fira d’entitats de cooperació i solidaritat i mostra de productes de comerç just (Fundació Vicente Ferrer, Associació d’Amistat San Miguelito Sant Boi, Fundació Kassumay, Grup de Suport amb el Colectivo de Mujeres de Matagalpa, Desos Opció Solidària, Ensenyament Solidari, Cooperacció, Vols Voluntariat Solidària).
Organitza: Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, i entitats de cooperació i solidaritat de la ciutat (Amizade Junts amb Moçambic, Fundació Kassumay, Associació d’Amistat San Miguelito-Sant Boi, Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, Cooperacció, Associació Compassió i Vida).
Consulta la resta d’activitats als municipis aquí!
Si vols organitzar activitats de la campanya al teu municipi en qualsevol moment de l’any, entra aquí i t’ajudarem amb recursos i idees!